کد خبر: ۹۲۵۴۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳

عکس| دیدار ناخوشایند زلاتان و گواردیولا؛ ادامه ۱۴ سال اختلاف

زلاتان ایبراهیموویچ و پپ گواردیولا حدود ۱۴ سال پس از درگیری در بارسلونا با هم ملاقات کردند و یکدیگر را در آغوش گرفتند.
عکس| دیدار ناخوشایند زلاتان و گواردیولا؛ ادامه ۱۴ سال اختلاف
آفتاب‌‌نیوز :

زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی مرموز، در سال ۲۰۰۹ به نوکمپ نقل مکان کرد و در تنها فصل حضورش در کاتالونیا ۲۱ گل به ثمر رساند و به قهرمانی لالیگا، سوپر جام یوفا و جام باشگاه‌های جهان رسید، اما هرگز با مربی سختگیرش گواردیولا رابطه خوبی برقرار نکرد.

ایبراهیموویچ همواره منتقد شیوه مربیگری گواردیولا بود و حتی در کتاب زندگینامه خود نیز این سوال را مطرح کرد که چطور یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال جهان نمی‌دانست که باید به شخصیتی چون زلاتان آزادی عمل بدهد و به او اعتماد کند تا در کنار لیونل مسی به شکوفایی برسد!

ایبراهیموویچ اکنون بازنشسته شده و در باشگاه میلان به عنوان مشاور مشغول به کار است. او برای بازی دوستانه بین میلان و منچسترسیتی در استادیوم یانکی نیویورک حضور یافت و مجبور شد با گواردیولا دیدار داشته باشد و او را در آغوش بگیرد و جملاتی نیز رد و بدل کند. به نظر می‌رسید که همه چیز بین آن دو نفر خوب است و آنها در این دیدار دوستانه اختلافات را کنار گذاشته‌اند، اما هواداران زیادی به تصنعی بودن لبخندهای هر دو اشاره کردند و معتقد بودند که آنها همچنان با هم اختلاف دارند و چندان از دیدن هم خوشحال نیستند.

میلان ۳-۲ سیتی را شکست داد و احتمالا کسی که خوشحال از آن بازی دوستانه بیرون رفت زلاتان بود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین